CERCANT ELS ANIMALS FARAÒNICS AL ZOO DE BARCELONA 7-10-2017

• Tipus d’activitat: Activitat infantil
  • Professor: DRA. EMMA GONZÁLEZ GIL. Doctora en Història Antiga d’Àfrica per la UB, especialitat Egiptologia
  • Horari: Dissabte 7 d'octubre, de 10h a 14h

Els antics egipcis varen adorar a un gran nombre d’animals perillosos com el cocodril o la cobra, entre molts d'altres.

Per què se’ls va considerar veritables déus? Com es representaven? Quines corones i altres objectes duien? Què protegien?

En el decurs d’aquest taller serà possible contestar a totes aquestes preguntes a més de tenir l’ocasió de veure de prop aquestes divinitats animals.

La primera part del taller es desenvolupa dins les instal·lacions del Museu Egipci de Barcelona.

Els participants tenen l’oportunitat de familiaritzar-se amb tot un seguit d’animals considerats sagrats durant l’època dels faraons.

A continuació es procedeix  a traslladar als participants al Zoològic de Barcelona on tindran l’ocasió de descobrir i investigar una part de la fauna vinculada a la religió de l’antic Egipte.

Inici de l’activitat: a les 10h (Museu Egipci de Barcelona). Carrer València, 284 – 08007 Barcelona. Tel. 93 488 01 88.

Final de l’activitat: a les 14h (Zoològic de Barcelona). Els pares o tutors, han de recollir als participants al Zoològic de Barcelona. Parc de la Ciutadella. Passeig Circumval·lació, 3 – 08003 Barcelona. Tel. 93 225 67 87.

Durada total de l’activitat: 4 hores.

Preu per participant: 25€

Grup mínim per a la realització de l’activitat: 10 participants.
    Aforament màxim per activitat: 20 participants.