El déu Osiris al Museu Egipci de Barcelona

• Tipus d’activitat: Conferència
  • Professor: Luis M. Gonzálvez
  • Horari: Dimarts 26 d’abril 2016, 19 hores

Vinculat a la vida eterna, la regeneració, la vegetació i la psicostàsia, de la qual n’és jutge dels difunts, Osiris és el déu per excel·lència de les creences d’ultratomba dels egipcis. Les estatuetes osiríaques del Museu Egipci de Barcelona, moltes de les quals es mostren a l’Exposició, permetran conèixer aquesta deïtat d’aspecte momificat, pell de color verd o negre, i ceptre i flagell a les mans.

Dimarts 26 d’abril 2016, 19 hores
    El déu Osiris al Museu Egipci de Barcelona