Els jeroglífics, l'escriptura misteriosa dels antics egipcis - Curs Guia Junior del Museu Egipci de Barcelona

25% de descompte per als membres del Club Junior
  • Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Horari: Dimarts 27 de març de 2018, de 10 a 17h

Els participants han de dur el menjar de casa. El Museu Egipci de Barcelona ofereix les begudes.

Per poder optar al títol de Guia Junior del Museu Egipci de Barcelona és necessari haver realitzat cinc dies de taller.

Grup mínim per tirar endavant l'activitat: 10 nens

4 de gener de 2018
    Els jeroglífics, l’escriptura misteriosa dels antics egipcis

Tot i que els jeroglífics egipcis puguin semblar signes enigmàtic de difícil comprensió, en el decurs d’aquest taller els participants aprenen a esbrinar el significat d’una petita part dels mateixos, descobrint missatges que semblaven secrets. Una ullada a les peces del Museu Egipci, on hi ha inscrits jeroglífics, així com la confecció d’una placa fundacional amb el nom del faraó Psamètic, complementa l’activitat.