INTRODUCCIÓ A L'EGIPTE FARAÒNIC

• P.V.P. 225,00€ 250,00€
🚩 CURS HÍBRID: PRESENCIAL O ONLINE, TU DECIDEIXES | 💻🖱 EN CAS DE QUE TRIÏS ONLINE, CAL QUE UN COP T'HAGIS MATRICULAT ENS ESCRIGUIS UN EMAIL A AQUESTA ADREÇA: club@museuegipci.com
  • Tipus d’activitat: Curs
  • Professor: PROFS. MAITE RADA, LUIS MANUEL GONZÁLVEZ
  • Horari: Dijous, del 30/09 al 2/12, de 19.00 a 20.30

El llegat de l'antic Egipte desperta un interès i una fascinació que podem considerar com a únics. El Museu Egipci de Barcelona ofereix des de fa més de 25 anys aquest curs, precisament adreçat als i les amants d'aquesta incomparable civilització perquè permet dotar l'alumnat d'una formació egiptològica bàsica.

| El curs es divideix en 4 BLOCS TEMÀTICS, que poden cursar-se globalment o per separat.

Trobes els Blocs desglossats a Cursos i Activitats. Pots matricular aquells Blocs que més s'adaptin als teus interessos |

El primer dels blocs té per objectiu repassar les tres vegades mil·lenària Història d'Egipte; el segon s'endinsa en la sempre enigmàtica escriptura jeroglífica; quant al tercer, s'ocupa de la complexa i la singular religió dels antics egipcis; el quart bloc, el darrer, analitza les belles creacions artístiques que ens han arribat del món faraònic, explica com ha estat (i com és) l'arqueologia egípcia i, a mode d'epíleg, ofereix una visita guiada a la col·lecció permanent del Museu Egipci de Barcelona.

Cal dir que amb INTRODUCCIÓ A L'EGIPTE FARAÒNIC estem davant d'un curs que, en nombroses ocasions, ha significat per a l'alumnat que el realitza en la seva totalitat una veritable porta d'entrada per després prosseguir amb l'estudi d'aquesta apassionant civilització.

SI T'INSCRIUS AL CURS SENCER, TENS DIRECTAMENT UN 10% DE DESCOMPTE EN EL PREU DE LA MATRÍCULA.

LES SESSIONS ES REALITZARAN SIMULTÀNIAMENT EN MODALITAT PRESENCIAL I VIRTUAL.

En cas de que optis pel format ONLINE, un cop t'hagis matriculat cal que ens ho indiquis enviant un email a: club@museuegipci.com

PROGRAMA DEL CURS COMPLET

DIJOUS 30 DE SETEMBRE: BLOC HISTÒRIA (I)
    Del Predinàstic al Segon Període Intermediari

DIJOUS 7 D'OCTUBRE: BLOC HISTÒRIA (II)
    Del Regne Nou a l’Egipte grecoromà

DIJOUS 14 D'OCTUBRE: BLOC JEROGLÍFICS (I)
    Els jeroglífics i el seu desxiframent

DIJOUS 21 D'OCTUBRE: BLOC JEROGLÍFICS (II)
    Principis de l’escriptura jeroglífica

DIJOUS 28 D'OCTUBRE: BLOC RELIGIÓ (I)
    El panteó i les cosmogonies

DIJOUS 4 DE NOVEMBRE: BLOC RELIGIÓ (II)
    Creences d'ultratomba i rituals funeraris

DIJOUS 11 DE NOVEMBRE: BLOC ART I ARQUEOLOGIA (I)
    Des dels orígens al Regne Mitjà

DIJOUS 18 DE NOVEMBRE: BLOC ART I ARQUEOLOGIA (II)
    El Regne Nou i la Baixa Època

DIJOUS 25 DE NOVEMBRE: BLOC ART I ARQUEOLOGIA (III)
    Arqueologia egípcia. Passat, present i futur

DIJOUS 2 DE DESEMBRE: BLOC ART I ARQUEOLOGIA (IV)
    Visita guiada al Museu Egipci de Barcelona (exclusiva per a l'alumnat que hagi fet el curs complet o que estigui apuntat en aquest Bloc temàtic).