Tutankhamon, Confecció d'una màscara del faraó en xocolata - Curs Guia Junior del Museu Egipci de Barcelona

25% de descompte per als membres del Club Junior
  • Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Horari: Dimecres 6 de setembre de 2017, de 10 a 17h

Els participants han de dur el menjar de casa. El Museu Egipci de Barcelona ofereix les begudes.

Per poder optar al títol de Guia Junior del Museu Egipci de Barcelona és necessari haver realitzat els cinc dies de taller.

Grup mínim per tirar endavant l'activitat: 10 nens

Activitat conjunta entre:

MUSEU EGIPCI DE BARCELONA MUSEU DE LA XOCOLATA

Tutankhamon és un dels faraons més famosos i coneguts de l’antic Egipte gràcies a la troballa de la seva tomba.

Mitjançant aquesta activitat els participants tenen l’ocasió de descobrir els tresors que hi havia amagats dins de la seva tomba i confeccionaran la màscara d’aquest popular rei en xocolata.