Tutankhamon, una mona de Pasqua faraònica 27-03-2016

Activitat conjunta amb el Museu de la Xocolata
  • Tipus d’activitat: Visita guiada i Taller Infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Horari: Diumenge de 10h a 14h

Tutankhamon és un dels faraons més famosos i coneguts de l’antic Egipte gràcies a la troballa de la seva tomba.
    Mitjançant aquesta activitat els participants tenen l’ocasió de descobrir els tresors que hi havia amagats dins de la seva tomba i confeccionaran la màscara d’aquest popular rei en xocolata.

La primera part de l'activitat es desenvolupa dins de les instal·lacions del Museu Egipci de Barcelona. Els participants tenen la oportunitat de familiaritzar-se amb la tomba de Tutankhamon a més d’explorar el conjunt d'objectes dipositats dins la llar d’eternitat del jove faraó. A continuació es procedeix a traslladar al grup cap el Museu de la Xocolata on es durà a terme l’elaboració de la màscara d'aquest faraó en pasta de cacau, element considerat sagrat pels pobles precolombins.