Una mòmia molt animal 17-09-2017

• Tipus d’activitat: Visita guiada i Taller Infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Horari: Diumenge d'11h a 12:30h

El Museu Egipci de Barcelona ofereix, el primer i tercer diumenge de cada mes, diverses activitats vinculades amb l'exposició temporal Animals sagrats de l'antic Egipte.

Està adreçada a nens i nenes de 6 a 12 anys.
    Grup mínim per a la realització de l’activitat: 10 nens. En cas de no arribar a aquest mínim, l'activitat es posposarà.

Aquesta activitat és exclusivament per als nens; els adults no acompanyen els participants infantils durant el decurs de l'activitat.

Objectius i contingut del taller:
    Els participants descobriran per què es momificaven animals a l’antic Egipte i com es duia a terme la seva momificació, a més de descobrir diferents mòmies del món animal, corresponents a divinitats considerades sagrades. La manualitat es complementa amb una visita guiada per la Sala de l’Exposició.