Acte Presentació nous Cursos (Segon semestre 2016)

Réserver
  • Horaire: Dijous 15 de setembre, a les 19h

Ens plau convidar-vos a l’Acte de presentació dels nous cursos de la Fundació Arqueològica Clos, corresponents al Programa d’Estudis del Segon Semestre de 2016.

L'Acte tindrà lloc a l’Aula Magna del Museu Egipci de Barcelona (c/València, 284) i comptarà amb la intervenció de part del professorat que impartirà alguns d’aquests cursos.

Aquesta presentació personalitzada és una de les novetats que tenim preparades dins la nova programació.

Us hi esperem!

Per a una millor gestió de l’aforament, es prega confirmar assistència: per telèfon al 93 488 01 88 o bé per email a club@museuegipci.com

Réserver