Amulets de l’antic Egipte Vine a fabricar el teu amulet en xocolata 25-02-2018

ACTIVITAT CONJUNTA AMB MUSEU DE LA XOCOLATA
  • Type d'activité: Visite guidée et atelier pour enfants de 6 à 12 ans
  • Horaire: Diumenge 25 de febrer 2018, de 10h a 14h

Els amulets varen ser importants pels antics egipcis i per aquest motiu es van confeccionar un gran nombre. Mitjançant aquesta activitat els participants tenen l’ocasió de descobrir alguns dels amulets més emprats pels faraons i el seu poble, a més de confeccionar-ne un parell en xocolata.

La primera part del taller es desenvolupa dins les instal•lacions del Museu Egipci de Barcelona. Els participants tenen l’oportunitat de familiaritzar-se amb tot un seguit d’amulets màgics emprats pels antics egipcis per protegir-se de tot allò que podia ser negatiu o destructor. A continuació es procedeix a traslladar al grup cap el Museu de la Xocolata on es dur a terme l’elaboració de dos amulets en pasta de cacau, element considerat sagrat pels pobles precolombins.

Inici de l’activitat: a les 10h (Museu Egipci de Barcelona). Carrer València, 284 – 08007 Barcelona. Tel. 93 488 01 88.

Final de l’activitat: a les 14h (Museu de la Xocolata). Els pares o tutors, han de recollir als participants al Museu de la Xocolata. Carrer del Comerç, 36 – 08003 Barcelona. Tel. 932 68 78 78.Durada total de l’activitat: 4 hores.