Amulets i joies per l'eternitat - Curs Guia Junior del Museu Egipci de Barcelona

25% de descompte per als membres del Club Junior
  • Type d'activité: Taller infantil para niños de 6 a 12 años
  • Horaire: Divendres 29 de desembre 2017, de 10h a 17h

Els participants han de dur el menjar de casa. El Museu Egipci de Barcelona ofereix les begudes.

Per poder optar al títol de Guia Junior del Museu Egipci de Barcelona és necessari haver realitzat cinc dies de taller.

Grup mínim per tirar endavant l'activitat: 10 nens

29 de desembre de 2017
    Amulets i joies per l’eternitat

La troballa de joies a l’interior de les tombes de reis i nobles demostra la importància que tenien pels antics egipcis tant a nivell protector com estètic i social. Les joies que es mostren dins l’espai del Museu Egipci permeten als participants observar i descobrir les seves tipologies i l’evolució de les mateixes. Durant el decurs del taller es procedirà també a confeccionar diferents tipus de joies d’època dels faraons.