Fes una ullada a l'Egipte dels faraons

Curs de 5 dies de tallers. Es poden contractar els dies per separat a 45€ / dia.
  • Type d'activité: Curso infantil para niños de 8 a 12 años
  • Horaire: Del 29 de juny al 3 de juliol de 2015, de 10h a 17h

CURS DE 5 TALLERS D'UN DIA DE 9 A 12 ANYS

Es poden contractar els dies per separat. El preu de cada taller separat es 45€/ dia. Imprescindible reserva prèvia al telèfon 93 488 01 88 o e-mail visites@museuegipci.com

L'alumne ha de portar el seu dinar.
    Grup mínim per realitzar l’activitat: 10 nens

CURS DE 5 TALLERS D'UN DIA DE 9 A 12 ANYS

29 DE JUNY DE 2015

El faraó Ramsès al museu Egipci.
    Uns dels faraons més coneguts i emblemàtics de l’antic Egipte és sens dubte, Ramsès II. Què sabem de la seva vida? Va ser realment un rei important pels antics egipcis? Quins monuments va fer construir durant el seu regnat? On es troba la seva tomba? Vine a conèixer de prop aquest monarca tan famós.

30 DE JUNY DE 2015

Jeroglífics, el llenguatge secret del país del Nil.
    Els jeroglífics egipcis són d’allò més interessants. Els antics egipcis els consideraven sagrats; un veritable regal del déu Thot. En què consisteix aquesta escriptura? Vols esdevenir un veritable escriba i aprendre a desxifrar noms de faraons i textos? Doncs, t’esperem!

1 DE JULIOL DE 2015

A la descoberta de la tomba del faraó.
    Qui va descobrir la tomba del faraó Tutankhamon? Què hi havia dins la mateixa? Va existir realment una maledicció al voltant d’aquesta tomba? Quins misteris amaga? Comparteix amb l’equip del museu Egipci l’aventura d’aquest descobriment.

2 DE JULIOL DE 2015

Déus i mites dels antics egipcis.
    El món sagrat dels antics egipcis es composa d’un gran nombre de déus. Com són aquestes divinitats? Quins eren els déus principals del món dels faraons? On vivien els déus? Amb quins mites estan relacionats? Si busques respostes a aquestes qüestions, les trobaràs al Museu Egipci.

3 DE JULIOL DE 2015

L’art i els colors a l’antic Egipte.
    Estava relacionat l’art egipci amb la màgia i la religió? Quin llenguatge secret amaguen les representacions artístiques dels antics egipcis? Quines són les seves característiques? Et convidem a explorar aquest món tan fascinant.