Mòmies, sarcòfags i altres secrets dels antics egipcis 13-01-2018

• Type d'activité: Visite guidée et atelier pour enfants de 6 à 12 ans
  • Horaire: Dissabte 13-01-2018 de 16:30 a 18:30h

El Museu Egipci de Barcelona ofereix, el segon i el quart dissabte de cada mes (exceptuant els festius), diverses activitats adreçades a descobrir alguns dels misteris de l’Egipte dels faraons.

L'activitat "Mòmies, sarcòfags i altres secrets dels antic egipcis" està adreçada a nens i nenes de 6 a 12 anys.
    Grup mínim per a la realització de l’activitat: 10 nens. En cas de no arribar a aquest mínim, l'activitat es posposarà.

Aquests activitat és exclusivament per als nens, els adults no acompanyen als participants infantils durant el decurs de l'activitat.

Les mòmies egípcies són molt interessants ja que ens expliquen algunes de les creences més màgiques de l’Egipte dels faraons.

En aquesta activitat us proposem conèixer el perquè es momificava, a qui i com. A més de descobrir els diferents tipus de sarcòfags que protegien les mòmies, podrem aprendre com eren les formes d’aquests sarcòfags, així com els seus diferents colors, materials i els missatges que duen a través dels jeroglífics inscrits en els mateixos.

Una ullada per les sales del museu i un taller, ens aproparà a tot aquest imaginari i ens permetrà esbrinar els apassionants secrets del món de les mòmies.