Construïm un temple egipci 08-10-2022

ACTIVITAT NOMÉS PER A NENS I NENES. ELS ADULTS NO PARTICIPEN. Activitat adreçada a nens i nenes de 8 a 12 anys.
  • Tipus d’activitat: Visita guiada i Taller infantil de 8 a 12 anys
  • Horari: Dissabte 8 d'octubre de 16.30 a 18.00

El Museo Egipci de Barcelona, ofereix, el segon dissabte de  mes, una activitat dirigida a la descoberta dels temples egipcis.

Aquesta activitat és exclusivament pels infants; per tant, els adults no els acompanyen durant l'activitat. Grup mínim 10 participants. En cas que no s'arribi a aquest nombre de participans, l'activitat es posposarà.

L'antic Egipte tenia diversos tipus de temples, per als déus i per a faraons. Coneixerem aquests temples i gràcies a aquesta informació podrem començar la interessant feina de "construïr" un temple amb les restes que es van localitzar a l'excavació del Museu Egipci a Sharuna.

Teniu ganes d'ajudar-nos?