El collaret de Nefertari 07-03-2020

• Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Departament Pedagògic del Museu Egipci de Barcelona
  • Horari: Dissabte 7 de març, d'11.00 a 13.00

Com a bona egípcia, per a la reina Nefertari era molt important anar sempre molt maca i ben posada. Per aquest motiu, mai no es deixava de posar les seves joies!

Acompanyeu-la aquest matí i descobrireu com eren les joies dels antics egipcis: de quins materials estaven fetes, les formes que tenien, els bonics colors que les caracteritzaven...

Una part del taller es desenvoluparà al Museu, mentre que l'altra tindrà lloc a l’aula.

Finalment, amb totes les idees que haureu agafat, podreu fer el vostre propi collaret per anar aquesta primavera tan guapos i guapes com la reina Nefertari!

EL COLLARET DE NEFERTARI

Data: dissabte 7 de març de 2020
    Horari: d'11.00a 13.00
    Edat: de 6 a 12 anys