Gent del Nil 24-11-2019

• Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Departament Pedagògic del Museu
  • Horari: Diumenge 24 de novembre, d'11.00 a 12.30

Vols conèixer la vida dels antics egipcis? No la dels faraons ni dels déus, sinó la vida de la gent normal.

Us proposem fer un viatge a la vida quotidiana dels antics egipcis.

On  i com vivien? Què menjaven? Com es vestien? Quins oficis tenien? Com era l’escola? I la vida al camp? Com passaven el seu temps de lleure?

Tot això ho investigarem en aquesta NOVA ACTIVITAT del Museu Egipci de Barcelona.

Activitat adreçada a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Grup mínim per a la realització de l’activitat: 10 participants.

Preu: 10 € (inclou materials)

En cas de no arribar al mínim de participants, l'activitat es postposarà.

Aquesta activitat és exclusivament per als nens. Per tant, els adults no els acompanyen durant la seva realització.

Primerament, visitarem l'exposició temporal DONES I HOMES DE L'ANTIC EGIPTE, on hi veurem personatges de classes socials i d'èpoques diferents. Tots ells ens ajudaran a conèixer els oficis, les modes i molts altres aspectes dels egipcis que han arribat als nostres dies.

Posteriorment, un cop a  l’aula es presentarà una visió de la societat egípcia: els camperols, els treballadors, els escribes... En definitiva, homes, dones i nens que ens permetran ser testimonis de la seva vida. Farem una introducció a la societat, als oficis, a l'alimentació, a la moda i al temps de lleure.

Es finalitzarà l’activitat amb una petita manualitat que els assistents es podran endur a casa