Mòmies, sarcòfags i altres secrets 16-10-2021

El Museu aplicarà les Mesures Sanitàries i el Protocol de Seguretat establerts per la normativa Covid-19.
  • Tipus d’activitat: Visita guiada i Taller Infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: DEPARTAMENT PEDAGÒGIC DEL MUSEU EGIPCI
  • Horari: Dissabte 16/10, de 16.30 a 18.30

L'activitat Mòmies, sarcòfags i altres secrets dels antics egipcis va adreçada a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Grup mínim per a la realització de l’activitat: 8 participants.

En cas de no arribar a aquest mínim, l'activitat es posposarà.

Aquesta activitat és exclusivament per a nens/es (és a dir, els adults no acompanyen els participants infantils en el decurs de l'activitat).

Les mòmies són molt interessants ja que ens expliquen algunes de les creences més màgiques de l’Egipte dels faraons.

En aquesta activitat us proposem conèixer el perquè es momificava, a qui i com. A més de descobrir els diferents tipus de sarcòfags que protegien les mòmies, podrem aprendre com eren les formes d’aquests sarcòfags, així com els seus diferents colors, materials i els missatges que duen a través dels jeroglífics inscrits en els mateixos.

Una ullada per les sales del museu i un taller, ens aproparà a tot aquest imaginari i ens permetrà esbrinar els apassionants secrets del món de les mòmies.