Mona de Pasqua Tutankhamon 07-04-2019

EL 25% DE DESCOMPTE S'APLICA NOMÉS ALS MEMBRES DEL CLUB JUNIOR. SI ENCARA NO HO ETS, INFORMA-TE'N!
  • Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Departament Pedagògic del Museu Egipci de Barcelona
  • Horari: Diumenge 7 d'abril, de 10h a 14h

T'agrada la xocolata? T'agrada Tutankhamon? Doncs aquest és el teu taller!

Aquesta Setmana Santa, no et conformis amb una mona qualsevol.

Fes tu mateix la teva mona de xocolata amb... la cara del faraó Tutankhamon! T'ho passaràs genial i... et lleparàs els dits!

L'activitat consta de 2 parts:

La primera part es realitza al Museu Egipci de Barcelona. Els participants aprenen un munt de coses sobre Tutankhamon (qui va ser, quan va viure, etc.), i també sobre la seva tomba (qui la va descobrir, quan va ser, què hi havia dins, etc.).

La segona part té lloc al Museu de la Xocolata, on es confecciona la màscara de xocolata (pasta de cacau)* amb forma de Tutankhamon.

DADES ÚTILS

-Edat: de 6 a 12 anys
    -Durada activitat: 4 hores

-Inici: a les 10h al Museu Egipci de Barcelona (c/València, 284, Barcelona).
    -Finalització: a les 14h al Museu de la Xocolata de Barcelona (c/Comerç, 36, Barcelona).

El desplaçament entre ambdós museus es farà en transport públic, amb l'acompanyament d'educadors.

Imprescindible inscripció prèvia.

Cal un mínim de 10 participants perquè l'activitat pugui realitzar-se.
    Aforament màxim: 20 participants

(*) La xocolata emprada en aquest taller conté gluten i pot presentar traces de fruits secs. Per tant, en cas d'intolerància alimentària, malauradament no es podrà prendre part de l'activitat.