Visita des de casa el Museu Egipci de Barcelona

• Tipus d’activitat: Visita
  • Professor: Museu Egipci de Barcelona
  • Horari: 24 hores sense interrupció

JA QUE NO POTS ANAR AL MUSEU EGIPCI DE BARCELONA, EL MUSEU EGIPCI DE BARCELONA VA A CASA TEVA!

T'expliquem de quina manera i de forma gratuïta:

-Només cal descarregar GRATUÏTAMENT (a Play Store o APP Store, en funció del dispositiu) l'APP del Museu Egipci de Barcelona.

-Un cop descarregada, cal introduir aquesta contrasenya:

YoMeQuedoEnCasa

SITUACIÓ DE CRISI CAUSADA PEL COVID-19

En aquests dies difícils de confinament, el Museu Egipci de Barcelona t'ofereix la possibilitat de visitar la seva magnífica col·lecció d'art faraònic sense moure't de casa!

Asseu-te còmodament al sofà i fes que desfilin davant teu des de faraons tan emblemàtics com Ramsès II o Cleòpatra VII, fins a un munt de peces singulars que comprenen els 3.500 anys de la història de l'antic Egipte, sense oblidar els bellíssims sarcòfags i les inquietants mòmies.

Com? Molt fàcil! T'expliquem en què consisteix aquesta iniciativa del Museu Egipci de Barcelona:

Només cal descarregar (Play Store o APP Store, en funció del dispositiu) de forma gratuïta l'APP del Museu Egipci de Barcelona.

Un cop descarregada, cal introduir aquesta contrasenya:

YoMeQuedoEnCasa

Reservar