PRESENTACIÓ LLIBRE OASIS 03-04-2019

Reservar
  • Producto añadido al carrito de compra
  • Comprar »
  • Temática: Otros
  • Tipo de actividad: Acto social
  • Profesor: de Jordi Esteva i Manuel Forcano
  • Sesiones: 1
  • Horario: Dimecres 3 d'abril 2019, a les 19h
  • Más información

Descobreix el fascinant món dels oasis egipcis de la mà de JORDI ESTEVA a través d'un fantàstic recull fotogràfic que ja triomfà als anys noranta i que ara, al 2019, es reedita gràcies a la Fundació Arqueològica Clos conjuntament amb l'editorial RM.

A més, l'acte estarà conduït per l'escriptor, poeta i hebraista MANUEL FORCANO, que posarà el seu inconfusible toc intel·lectual a una matèria tan apassionant com és l'entorn dels oasis egipcis, no només els pertocants al paisatge natural, sinó també a l'humà.

Anem fent boca pel Sant Jordi d'enguany amb aquest llibre de JORDI ESTEVA que es presenta en exclusiva al Museu Egipci de Barcelona.

DIMECRES 3 D'ABRIL 2019, A LES 19H

L'acte tindrà lloc al Museu Egipci de Barcelona (carrer València, 284) i comptarà amb la presència de Manuel Forcano i de l'autor del llibre.

Reservar