01-04-2022 Visita exclusiva per a adults Tutankhamon Història d'un Descobriment

El Museu aplicarà les Mesures Sanitàries i el Protocol de Seguretat establerts per la normativa Covid-19
  • Horaire: Divendres de 18.00 a 19.00

Descobreix la troballa arqueològica més important del segle XX, tot commemorant-hi el centenari. Gaudeix d'una visita exclusiva de la mà del Conservador del Museu i Comissari de l'Exposició.

Coneix els detalls d'aquesta fita en una sessió personal (màxim 15 visitants) reservada per al públic adult.

Amb l'exposició Tutankhamon. Història d'un descobriment el Museu Egipci de Barcelona ret homenatge a aquesta autèntica aventura arqueològica a través d'espais dedicats als seus protagonistes, als mètodes de treball que es van seguir i a l'impacte mediàtic que va generar el descobriment.