CÀPSULA ONLINE: Dimarts de Jeroglífics

💻🖱 CURSET ONLINE | SESSIONS D'1H A TRAVÉS DE GOOGLE MEET
  • Professeur: PROF. MAITE RADA CABALLÉ, egiptòloga i professora d'escriptura jeroglífica
  • Horaire: Dimarts 22 i 29 de juny, de 18.00 a 19.00

Gaudint al màxim de les teves merescudes vacances? Siguis a la platja, a la muntanya o a qualsevol altre lloc, gaudeix al mateix temps d'aquesta CÀPSULA ONLINE, que et permetrà dedicar una estona de dues tardes de dimarts a allò que més t'apassiona a tu i que també ens apassiona a nosaltres: els jeroglífics egipcis.

A més, ho farem a partir d'inscripcions jeroglífiques que trobem inserides en un dels sarcòfags més impactants i espectaculars del Museu Egipci de Barcelona; i en les parets d'una de les tombes més boniques i encantadores de l'antic Egipte, situada a la Valls dels Nobles, de la qual en tenim una reproducció completament fidedigne a la nostra col·lecció.

Apunta't als notres DIMARTS DE JEROGLÍFICS i aprèn a llegir, entendre i interpretar el sistema antic d'escriptura més enigmàtic i fascinant.

IMPORTANT

LES SESSIONS ES REALITZARAN A TRAVÉS DE GOOGLE MEET.

Un cop t'hagis matriculat, et proporcionarem les instruccions pertinents perquè puguis fer la connexió i seguir la Càpsula Online.

PROGRAMA DE LA CÀPSULA ONLINE

Dimarts 22 de juny: El sarcòfag de Cnumhotep
    Estudi d'una de les peces més emblemàtiques del Museu Egipci de Barcelona i exercici de traducció dels seus textos funeraris.

Dimarts 29 de juny: La tomba de Nakht
    Estudi, traducció d’inscripcions i anàlisi de les escenes d’ofrenes d’una tomba del Regne Nou, la qual es troba recreada a escala natural (1:1) en una de les sales del Museu Egipci de Barcelona.