Hathor, la casa d'Horus

🚩 SESSIÓ HÍBRIDA: PRESENCIAL O ONLINE, TU DECIDEIXES | 💻🖱 EN CAS DE QUE TRIÏS ONLINE, CAL QUE UN COP T'HAGIS MATRICULAT ENS ESCRIGUIS UN EMAIL A AQUESTA ADREÇA: club@museuegipci.com
  • Professeur: PROF. MAITE RADA CABALLÉ, egiptòloga i professora d'escriptura jeroglífica
  • Horaire: Dimarts 19 d'abril de 2022 de 19.00 a 20.30

Aquesta sessió forma part del Cicle de conferències vinculat a l'exposició temporal Ptolomeu, faraó d'Egipte. La descoberta del seu temple.

Consulta el programa sencer i el preu especial en contractar totes les conferències aquí.

Gran deessa, gran mare de vius i morts, senyora de la música, de la turquesa o del sicòmor, el seu culte fou dels més importants i constants en la cultura faraònica. Als seus temples, en especial als ptolemaics com el de Dandara, es pot veure l'especial relació amb el faraó/ Horus i conèixer el miracle del naixement diví.