Mòmies, sarcòfags i altres secrets

ACTIVITAT NOMÉS PER A NENS I NENES. ELS ADULTS NO PARTICIPEN. IMPRESCINDIBLE COMPRAR PER A GARANTIR LA PLAÇA
Réserver
  • Type d'activité: Visite guidée et atelier pour enfants de 6 à 12 ans
  • Professeur: DEPARTAMENT PEDAGÒGIC DEL MUSEU EGIPCI
  • Horaire: Primer i tercer Dissabte de cada mes 16.30 a 18.30

L'activitat Mòmies, sarcòfags i altres secrets dels antics egipcis va adreçada a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Grup mínim per a la realització de l’activitat: 8 participants.

En cas de no arribar a aquest mínim, l'activitat es posposarà.

Aquesta activitat és exclusivament per a nens/es (és a dir, els adults no acompanyen els participants infantils en el decurs de l'activitat).

No es podran modificar les reserves ni es retornarà l'import de l'activitat sense una comunicació prèvia de 48 hores de l'inici de l'activitat. En cas que l'anul·lació sigui per causes imputables al museu contactarem amb vostés i es farà el corresponent canvi o devolució pel mateix mitjà de pagament que s'ha realitzat la compra.

Les mòmies són molt interessants ja que ens expliquen algunes de les creences més màgiques de l’Egipte dels faraons.

En aquesta activitat us proposem conèixer el perquè es momificava, a qui i com. A més de descobrir els diferents tipus de sarcòfags que protegien les mòmies, podrem aprendre com eren les formes d’aquests sarcòfags, així com els seus diferents colors, materials i els missatges que duen a través dels jeroglífics inscrits en els mateixos.

Una ullada per les sales del museu i un taller, ens aproparà a tot aquest imaginari i ens permetrà esbrinar els apassionants secrets del món de les mòmies.

Réserver