Casals d'Estiu 2022 - Torn B (de l'11 al 15 de Juliol 2022)

• Professeur: Profs. Maite Rada i Joana Boix
  • Horaire: Del dilluns 11 al 15 de Juliol de 9h a 17h

PREPARA EL TEU ESTIU AMB ELS CASALS DEL MUSEU EGIPCI DE BARCELONA !

CASALS 2022

Prepara't per un estiu ple d'aventures al Museu Egipci i al Campus Arqueològic. Aquest any tornem amb el format combinat dels Casals d'estiu. Vols saber-ne més, apunta:

Farem excavacions al nostre Campus Arqueològic, investigarem per les sales del Museu, farem una sortida cultural, manualitats i aprendrem jugant..

TENIM DOS FILS CONDUCTORS PER PROPOSAR-TE:

• ENTREM A LA TOMBA DE TUTANKHAMON. TORN A I C
    • DESXIFRANT EL TEMPLE DE PTOLOMEU TORN B I D

DADES D'INTERÈS:

-Casal adreçat a nenes i nens de 7 a 12 anys
    -Dates del torn B: de l'11 al 15 de juliol 2022

Preus:

• 190€
    • 25% de descompte socis del CLUB JUNIOR
    • Servei de bon dia: 2,5€ (un dia) o bé 10€ (tota la setmana). Només aquells que hagin contractat el servei de bon dia podran accedir a les instal·lacions abans de les 9h..El pagament d'aquest servei s’haurà de fer directament al Museu uns dies abans o el mateix dia de l’activitat  previ avís.

Horari dels Casals:

• De 9h a 17h
    • Si es contracta el servei de bon dia: de 8'30h a 9h

AQUEST COP TENIM DOS FILS CONDUCTORS PER PROPOSAR-TE:

Entrem a la tomba de Tutankhamon. Torn A i C

Baixem una escala, 16 graons, si obrim la porta veurem coses meravelloses? Arqueòlegs posem-nos a treballar!

Desxifrant el temple de Ptolomeu. Torn B i D

Els arqueòlegs del Museu han descobert un temple, ens cal ajuda per investigar qui el va construir, podem comptar amb tu?

Planificació.

L’hora d’arribada serà a les 9h del matí i la recollida a les 17.00h al Museu Egipci de Barcelona (c/València, 284)

Dilluns: Primer dia de Casal! Al museu farem jocs per trencar el gel i conèixe’ns, visitarem l’exposició de Tutankhamon i la de Prolomeu farem activitats per aprendre moltíssim sobre les seves famílies, com vivien i qui eren. Coneixerem els temples egipcis

Dimarts: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus arqueològic (Palau Solità i Plegamans)  per començar l’excavació del nostre jaciment arqueològic. Aprendrem com treballem els arqueòlegs i farem una manualitat relacionada amb el tema de cada setmana.

Dimecres: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus arqueològic. Ens haurem d’esforçar molt per acabar la excavació arqueològica i investigar les nostres troballes. A les 16:15 l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

Dijous: Pel Matí toca sortida cultural, perquè prop nostre hi ha també coses molt xules del nostre passat. Per la tarda continuarem investigant els seus temples.

Divendres: Oh... ja s’acaba el Casal. És hora de posar en ordre i resumir tot el que hem après aquesta setmana i de ben segur que marxeu com uns veritables arqueòlegs.

• Caldrà portar l'esmorzar i el dinar de casa. El Museu oferirà les begudes.
    • Mínim per a la realització de l'activitat: 10 participants
    • La visita cultural consistirà en anar a un altre museu de Barcelona ciutat o àrea metropolitana. S’informarà del lloc així que tinguem tancada l'activitat amb l’altra institució.