Casals d'Estiu TORN A (1-5 juliol 2019)

• Professeur: Profs. Maite Rada i Joana Boix
  • Horaire: De l'1 al 5 de juliol 2019, de 9h a 17h

PREPARA EL TEU ESTIU AMB ELS CASALS DEL MUSEU EGIPCI DE BARCELONA!

C A S A L S  2 0 1 9

Els Casals d'Estiu del Museu Egipci de Barcelona són per a divertir-se, però també per a observar, experimentar i descobrir el món dels antics egipcis i l’arqueologia.

A més, aquest any ens renovem! Farem excavacions al nostre Campus Arqueològic, investigarem per les sales del Museu, farem una sortida cultural, manualitats i aprendrem jugant.

La combinació de tot això fa que sigui una proposta singular per tenir un primer contacte amb el passat.

Activitat conjunta entre el Museu Egipci de Barcelona i el Campus Arqueològic de Palau-solità i Plegamans.

DADES D'INTERÈS:

-Casal adreçat a nenes i nens de 8 a 12 anys
    -Dates del torn A: de l'1 al 5 de juliol 2019

Preus:

• 190€
    • 25% de descompte per als socis del CLUB JUNIOR
    • Servei de bon dia: 2€ (un dia) o bé 7,5€ (tota la setmana). El pagament d'aquest servei s’haurà de fer directament al Museu uns dies abans o el mateix dia de l’activitat.

Horari dels Casals:

• De 9h a 17h
    • Si es contracta el servei de bon dia: de 8'30h a 9h

AQUEST COP TENIM DOS FILS CONDUCTORS PER PROPOSAR-TE:

Sigues un navegant de l’antic Egipte (Torns A i C)

Si nosaltres utilitzem els cotxes com el nostre mitjà de transport principal, els antics egipcis utilitzaven els vaixells per viatjar pel Nil. Durant uns dies investigarem com eren els seus vaixells, de què estaven fets i descobrirem que no només eren el transport preferit dels egipcis, sinó també dels déus.

L’escola dels petits escribes (Torn B)

Encara que són vacances, us proposem passar uns dies en una escola molt especial. A l’escola dels petits escribes no només us ensenyarem a llegir i escriure, sinó que també aprendreu a dibuixar, pintar i esculpir com els antics egipcis.

PLANIFICACIÓ:

L’hora d’arribada serà a les 9h del matí i la recollida a les 17h al Museu Egipci de Barcelona (c/ València, 284).

Dilluns: Primer dia de casal! Al Museu farem jocs per trencar el gel entre nosaltres, visitarem l’exposició permanent i farem activitats per aprendre moltíssim de vaixells egipcis o dels escribes segons la setmana.

Dimarts: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus Arqueològic (Palau-solità i Plegamans) per començar l’excavació del nostre jaciment arqueològic. Aprendrem com treballem els arqueòlegs i farem una manualitat relacionada amb el tema de cada setmana. A les 16:15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

Dimecres: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus Arqueològic. Ens haurem d’esforçar molt per acabar la nostra excavació arqueològica i investigar les nostres troballes. A les 16:15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

Dijous: Pel matí toca sortida cultural, perquè prop nostre hi han també coses molt xules del nostre passat.

Divendres: Oh... ja s’acaba el Casal! L’últim dia pintarem una tote bag amb dissenys egipcis que signarem tots per tenir un record d’aquest setmana, farem una visita molt especial a l’exposició temporal i clourem amb una entrega de diplomes genial.

• Caldrà portar l'esmorzar i el dinar de casa. El Museu oferirà les begudes.
    • Mínim per a la realització de l'activitat: 12 participants
    • La visita cultural consistirà en anar a un altre museu de Barcelona ciutat o àrea metropolitana. S’informarà del lloc així que tinguem tancada l'activitat amb l’altra institució.
    • Uns dies abans de l’inici dels casals convocarem als pares i les mares a una reunió informativa.