Casals de Setmana Santa 2022

El Museu aplicarà les Mesures Sanitàries i el Protocol de Seguretat establerts per la normativa Covid-19.
  • Type d'activité: PACK 4 ATELIERS POUR ENFANTS DE 6 À 12 ANS
  • Professeur: Departament Pedagògic del Museu Egipci de Barcelona
  • Horaire: Del dilluns 11 al dijous 14 d'abril 2022, de 10h a 17h

CASALS DE DE SETMANA SANTA 2022 AL MUSEU EGIPCI DE BARCELONA

Ja saps que faràs aquesta setmana Santa?

T'hem preparat uns dies plens d’activitats on podràs conèixer tots els misteris sobre els déus i els faraons d’aquesta civilització tan enigmàtica. També aprendràs moltes coses sobre les festes que celebraven els antics egipcis.

Pots triar la setmana sencera (menys divendres, que no hi haurà activitat al ser festiu), o bé escollir el dia que t'agradi més (mira les altres pestanyes d’activitats).

A què esperes per apuntar-te?

Cal omplir la Declaració Responsable i portar-la signada el dia de l'activitat

Dilluns 11 d'abril, de 10h a 17h:
    DESCOBRIM ELS DÉUS D'EGIPTE

Els antics egipcis tenien molts déus, alguns molt famosos que segur que et sonen. Ara bé, al Museu Egipci de Barcelona en tenim d’altres menys coneguts. Si seguim bé les pistes, els podrem trobar  amagats per les sales. A més, aprendrem  els seus noms, esbrinarem a qui protegien, i moltes de les seves aventures i dels seus secrets!

Dimarts 12 d'abril, de 10h a 17h:
    LA GRAN FESTA D'OPET

Com eren les festes a l'antic Egipte? A l'igual que nosaltres, els egipcis tenien dies festius en què no havien d'anar a treballar i organitzaven grans festivals a tot el país, entre els quals, el més important era la Festa d'Opet. En general, les festes començaven als temples, amb els sacerdots, on s'hi duien a terme representacions on es mostrés la vida dels déus.

Si vols saber on es feien, qui hi participava i com eren les festes dels antics egipcis, reserva ja la teva plaça!

Dimecres 13 d'abril, de 10h a 17h:

A LA DESCOBERTA DEL FARAÓ TUTANKHAMON I LA MÀSCARA DE XOCOLATA

Tutankhamon és un dels faraons més famosos, gràcies sobretot a la seva tomba i a les coses precioses que s'hi van trobar al seu interior.

L’activitat que us proposem es divideix en dues parts:

1) El Museu Egipci de Barcelona, on coneixerem els detalls sobre la vida i la tomba d’aquest faraó.

2) El Museu de la Xocolata, on farem la seva famosa màscara amb xocolata... i endur-nos-la a casa!

Dijous 14 d'abril, de 10h a 17h:
    PREPARANT LES MÒMIES DE L'ANTIC EGIPTE

Per als antics egipcis era molt important conservar el cos, motiu pel qual es momificaven i volien tenir una tomba ben maca, ja que seria la seva Casa d'Eternitat.

Si vols aprendre moltes coses sobre mòmies egípcies, les tombes on es col·locaven i els objectes que les acompanyaven, aquest és el teu taller!

DADES D'INTERÈS:

Edat:
    de 6 a 12 anys

Preus:
    PER TALLER: 45€ | CLUB JÚNIOR: 33,75€
    PACK 4 TALLERS: 160€ | CLUB JÚNIOR: 135€

Important:
    -Caldrà portar el dinar de casa
    -El Museu oferirà les begudes

- El trasllat entre museus el dimecres 13 es farà en transport públic acompanyats per monitors
    -Mínim per a la realització de l'activitat: 10 participants