Introducció a l'escriptura jeroglífica (II). Eines per a la traducció

• Professeur: PROF. MAITE RADA
  • Horaire: Dilluns del 24/01/2022 al 07/03/2022 de 19.00 a 20.30

Curs que permet continuar coneixent l’estructura i les característiques de la llengua i de l’escriptura dels antics egipcis, tot prosseguint a fer la lectura i la traducció d’algunes inscripcions i textos literaris.

IMPORTANT:

[AQUEST CURS S'IMPARTIRÀ EN CATALÀ]

LES SESSIONS ES REALITZARAN SIMULTÀNIAMENT EN MODALITAT PRESENCIAL I VIRTUAL.

En cas de que optis pel format ONLINE, un cop t'hagis matriculat cal que ens escriguis un email a: club@museuegipci.com

Aquest pas és indispensable per tal de que t'enviem una estona abans de cada classe la invitació que et permetrà connectar i seguir les sessions ONLINE.

1. Repàs general de l’estructura de la llengua egípcia i exercicis de lectura.
    2. Oracions no-verbals. Introducció i exercicis als diversos tipus d’estructures no-verbals egípcies.
    3. Oracions verbals. Introducció i exercicis als diversos tipus d’estructures verbals egípcies.
    4. Introducció a les eines per la traducció de textos literaris: el pseudo-participi.
    5. Eines per la traducció de textos: formes verbals complexes i infinitiu.
    6. Exercicis de lectura i traducció sobre el text jeroglífic original d’una obra literària.
    7. Introducció a les fórmules polítiques i religioses.
    8. Pràctiques de traducció fetes amb objectes del Museu Egipci de Barcelona.