Ptolomeu I. De general d’Alexandre Magne a faraó d’Egipte

🚩 SESSIÓ HÍBRIDA: PRESENCIAL O ONLINE, TU DECIDEIXES | 💻🖱 EN CAS DE QUE TRIÏS ONLINE, CAL QUE UN COP T'HAGIS MATRICULAT ENS ESCRIGUIS UN EMAIL A AQUESTA ADREÇA: club@museuegipci.com
  • Professeur: PROF. LUIS MANUEL GONZÁLVEZ. Egiptólogo y arqueólogo. Conservador del Museu Egipci de Barcelona
  • Horaire: Dimarts 1 de febrer de 2022 de 19.00 a 20.30

Aquesta sessió forma part del Cicle de Conferències vinculat a l'exposició temporal Ptolomeu, faraó d'Egipte. La descoberta del seu temple.

Consulta el programa sencer i el preu especial en contractar totes les conferències aquí.

[AQUESTA CONFERÈNCIA S'IMPARTIRÀ EN CASTELLÀ]

LES SESSIONS ES REALITZARAN SIMULTÀNIAMENT EN MODALITAT PRESENCIAL I VIRTUAL.

En cas de que optis pel format ONLINE, un cop t'hagis matriculat cal que ens escriguis un email a: club@museuegipci.com

Aquest pas és indispensable per tal de que t'enviem una estona abans de cada classe la invitació que et permetrà connectar i seguir les sessions ONLINE.

Malgrat la imponent transcendència històrica d'Alexandre Magne, un dels seus generals, Ptolemeu, acabaria brillant amb llum pròpia, engrandint com cap altre una part del llegat del conqueridor. Després de la mort d'Alexandre, Ptolemeu va ser nomenat sàtrapa d'Egipte, territori que sabrà protegir durant prop de dues dècades fins a poder convertir-ho en un domini personal i proclamar-se faraó l'any 305 aC. En el regnat de Ptolemeu I (305-282 aC.) es van establir les bases polítiques, econòmiques i religioses que regularien el funcionament del país durant una dinastia, la ptolemaica, que s'anava a mantenir en el tron de les Dues Terres gairebé tres segles, més que cap de les anteriors.