Nit d'Òpera al Museu 24-10-2014

• Tipus d’activitat: Activitat
  • Professor: Núria Castro
  • Horari: De 20,30 a 22,30h

Grans mestres compositors varen sentir una gran admiració per l’antic Egipte. Per aquest motiu van crear òperes referents a aquest món tan misteriós.

Una meravellosa veu soprano acompanyada d’un pianista permeten endinsar-nos en el món de l’antic Egipte a través de les òperes més representatives. Tres sessions dirigides per l’egiptòloga Núria Castro relacionaran història i narrativa, descobrint anècdotes i secrets antics  a través d’obres de Giuseppe Verdi o Georg Friedrich Häendel.

Com a cloenda es podrà gaudir d’una copa de vi aromatitzat a l’estil faraònic i d’uns originals snacks.

Professora en Egiptologia: Núria Castro
    Soprano: María José Ibáñez
    Pianista: Ultano Gómez
    Assessorament tècnic: Gemma Castro