A la recerca de la tomba perduda

• Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Departament Pedagògic del Museu
  • Horari: Dilluns, 3 de setembre 2018, de 10h a 17h

En aquest taller, descobrireu com eren les tombes dels antics egipcis i què hi havia al seu interior. Més coses de les que us podeu imaginar!!!

Aprendreu a mirar i a entendre les representacions que hi ha a les parets dels diferents espais de les tombes que, pels antics egpcis, eren les seves 'cases d'eternitat'.

També farem un recorregut per les sales del Museu Egipci per treballar els diferents aspectes que trobem dins les cambres funeràries (sarcòfags, mòmies, vasos canops, amulets, etc.).

· Us podeu apuntar als dies de forma individual però tingueu en compte que, en cas d'inscriure-us a tots els tallers, aleshores teniu un preu especial pel paquet de 5 tallers (180€).

· L'alumne haurà de portar el seu dinar. El Museu Egipci de Barcelona oferirà les begudes.