Casals d'Estiu 2023 - Torn A (del 26 al 30 de Juny 2023)

• Preu Club 168,75€
Reviseu bé les edats de cada torn abans d'incriure-us
Finalitzat
  • Quantitat:
Afegir al cistell
  • Temàtica: Antic Egipte
  • Tipus d’activitat: Casal Estiu
  • Professor: Profs. Maite Rada i Joana Boix
  • Horari: De dilluns 26 de juny al divendres 30 de juny de 9h a 17h
  • Més informació

Aquest estiu engresca't amb els Casals d’estiu del Museu Egipci de Barcelona i del Campus Arqueològic.

Cada setmana ens endinsem en una temàtica diferent i adreçades a diferents edats. Les activitats es realitzaran tant al Museu Egipci com al Campus Arqueològic de Palau-solità i Plegamans . Un dia a la setmana es realitzarà una sortida a un museu de la zona. Tots els trasllats estan inclosos gràcies a la col·laboració d’Autocars Julià

Horaris de 9h a 17h. (disponibilitat servei acollida matinal a partir de 8:30h).

Els participants hauran de portar el dinar de casa, el museu ofereix les begudes.

TORN A- DEL 26 AL 30 JUNY.  Edats de 6 a 10 anys

MÒMIES, TOMBES I DÉUS EGIPCIS

Ja són vacances! Als més petits de la casa us proposem passar uns dies entre mòmies i déus egipcis.

Estem segur que ja sabeu moltes coses sobre els antics egipcis però al Museu i al Campus Arqueològic tenim un munt de sorpreses que us faran ser uns veritables exploradors.

Haureu d'entrar a tombes egípcies, descobrir tots els seus Déus i aprendre com es feien les mòmies. Jo de vosaltres no m’ho perdria

• Programa

MÒMIES, TOMBES I DÉUS EGIPCIS

Edats de 6 a 10 anys

Planificació.

L’hora d’arribada serà a les 9h del matí i la recollida a les 17.00h al Museu Egipci de Barcelona (c/València, 284)

- Dilluns: Primer dia de casal! Al Museu farem jocs per trencar el gel entre nosaltres, començarem a investigar les nostres mòmies i pintarem la samarreta que portarem el dia de la sortida.

- Dimarts: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus Arqueològic per començar l’excavació del nostre jaciment arqueològic. Aprendrem com treballen els arqueòlegs i farem una manualitat relacionada amb la temàtica d’aquesta setmana. A les 16:15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

- Dimecres: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus Arqueològic. Ens haurem d’esforçar molt per acabar la nostra excavació arqueològica i investigar les nostres troballes. A les 16:15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

- Dijous: Pel matí toca sortida cultural, perquè prop nostre hi han també coses molt xules del nostre passat. Per la tarda continuarem al Museu Egipci investigant les mòmies.

- Divendres: Oh! Ja s’acaba el Casal! Toca dir-se fins aviat amb els  nous amics i amigues, però abans haurem de demostrar tot allò nou que hem après sobre les mòmies, les tombes i els déus.

• Caldrà portar l'esmorzar i el dinar de casa. El Museu oferirà les begudes.
    • Mínim per a la realització de l'activitat: 10 participants
    • La visita cultural consistirà en anar a un altre museu de Barcelona ciutat o àrea metropolitana. S’informarà del lloc així que tinguem tancada l'activitat amb l’altra institució.
    • Una vegada realitzada la inscripció a la web us enviarem la fitxa de la reserva per la signatura de les autoritzacions corresponents.
Afegir al cistell