Casals d'Estiu 2023 - Torn B (del 3 al 7 de Juliol 2023)

• Preu Club 168,75€
Reviseu bé les edats de cada torn abans d'incriure-us
Finalitzat
  • Quantitat:
Afegir al cistell
  • Temàtica: Antic Egipte
  • Tipus d’activitat: Casal Estiu
  • Professor: Profs. Maite Rada i Joana Boix
  • Horari: De dilluns 3 de juliol al divendres 7 de juliol de 9h a 17h
  • Més informació

Aquest estiu engresca´t amb els Casals d’estiu del Museu Egipci de Barcelona i del Campus Arqueològic.

Cada setmana ens endinsem en una temàtica diferent i adreçades a diferents edats. Les activitats es realitzaran tant al Museu Egipci com al Campus Arqueològic de Palau-solità i Plegamans . Un dia a la setmana es realitzarà una sortida a un museu de la zona. Tots els trasllats estan inclosos gràcies a la col·laboració d’Autocars Julià

Horaris de 9h a 17h. (disponibilitat servei acollida matinal a partir de 8:30h).

Els participants hauran de portar el dinar de casa, el museu ofereix les begudes.

TORN B- DEL 3 AL 7 JULIOL. Edats de 8 a 12 anys

QUÈ EN SABEM DEL NENS I LES NENES A L’ANTIC EGIPTE?

Sabem molt de faraons i tombes però realment coneixem com vivien els nens i les nenes a l’Antic Egipte?  Era molt diferent la vida entre els homes i les dones? Us proposem una setmana de recerca al Museu Egipci i al Campus Arqueològic on posarem atenció a buscar com vivien,  a què jugaven, quines feines feien, com passaven el temps lliure, com es vestien . Amb una mica de sort i la vostra ajuda esbrinarem  com era la seva vida .  A través de la recerca que fareu al Campus i al museu trobareu totes les respostes.

• Programa

QUÈ EN SABEM DELS NENS I LES NENES A L’ANTIC EGIPTE?

Edats de 8 a 12 anys

PLANIFICACIÓ:

L’hora d’arribada serà a les 9h del matí i la recollida a les 17h al Museu Egipci de
    Barcelona.

- Dilluns: Primer dia de casal! Al Museu farem jocs per trencar el gel entre nosaltres,
    començarem la investigació sobre els nens, les nenes, les  dones egípcies del museu. També pintarem la samarreta que portarem el dia de la sortida.

- Dimarts: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus Arqueològic per començar l’excavació del nostre jaciment arqueològic, a veure si tenim sort i desenterrem alguna mòmia i el seus objectes ens donaran moltes pistes de la seva feina. A les 16:15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

- Dimecres: Des del Museu marxarem en autocar a les instal·lacions del Campus Arqueològic. Ens haurem d’esforçar molt per acabar la nostra excavació arqueològica i investigar les nostres troballes.  A les 16:15h l’autocar ens vindrà a buscar per tornar-nos al Museu.

- Dijous: Pel matí toca sortida cultural, perquè prop nostre hi han també coses molt xules del nostre passat. Per la tarda toca seguir amb la nostra feina fent algunes de les manualitats que més ens agraden!

- Divendres: Oh! Ja s’acaba el Casal!  És hora de posar en ordre i resumir tot el que hem après aquesta setmana.

• Caldrà portar l'esmorzar i el dinar de casa. El Museu oferirà les begudes.
    • Mínim per a la realització de l'activitat: 10 participants
    • La visita cultural consistirà en anar a un altre museu de Barcelona ciutat o àrea metropolitana. S’informarà del lloc així que tinguem tancada l'activitat amb l’altra institució.
    • Una vegada realitzada la inscripció a la web us enviarem la fitxa de la reserva per la signatura de les autoritzacions corresponents.
Afegir al cistell