CASALS ESTIU 2021 (TORN B) - AQUEST ESTIU VIATGEM A L'ANTIC EGIPTE

El Museu aplicarà les Mesures Sanitàries i el Protocol de Seguretat establerts per la normativa Covid-19: presa de temperatura a l’entrada, rentat de mans, ventilació dels espais, desinfecció dels materials. Caldrà que els nens i nenes duguin de casa mascaretes de recanvi.
  • Tipus d’activitat: Paquet 5 tallers
  • Professor: DEPARTAMENT PEDAGÒGIC DEL MUSEU EGIPCI
  • Horari: Dll 12, Dt 13, Dc 14, Dj 15 i Dv 16 de juliol | De 9.00 a 16.00 | Possibilitat de servei d’acollida matí/tarda (consulteu-nos)

Cada dia d'aquests CASALS D'ESTIU hi descobrireu l’apassionant món dels antics egipcis; ens endinsarem en els seus temples; esbrinarem qui era Cleòpatra i qui foren els faraons més importants; coneixerem el món funerari i les piràmides; sabràs qui va ser Imhotep; t’explicarem com es momificaven els egipcis; i, com no, repassarem els animals que foren més importants per a ells fins al punt de divinitzar-los. També ens aproximarem als jeroglífics perquè puguis començar a desxifrar-los.

Tot plegat ho aprendràs en divertits tallers i a través de manualitats que durem a terme dins l’entorn del Museu Egipci de Barcelona, on no només hi podràs veure de ben a prop les peces que hi guardem, sinó que a més te les explicaran els nostres egiptòlegs.

T’hi apuntes?

A TENIR EN COMPTE! PREN NOTA:

Activitats adreçades a nens i nenes de 7 a 11 anys

Dinar: cal que els participants duguin el menjar de casa. El Museu Egipci de Barcelona oferirà les begudes. Tant els àpats com les activitats que siguin possibles es realitzaran a la terrassa del Museu, la qual serà d’ús exclusiu per als participants del Casal.

Places limitades. Grup màxim: 15 participants

PROGRAMA:

• Dilluns: Cleòpatra i els temples ptolemaics
    • Dimarts: Piràmides i els seus constructors. Imhotep
    • Dimecres: Mòmies. Descobreix Tutankhamon
    • Dijous. L’escriptura jeroglífica i els seus misteris
    • Divendres: Animals i déus a l’antic Egipte.