Descobreix els tresors de Tutankhamon 09-02-2020

• Tipus d’activitat: Visita guiada i Taller Infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Departament Pedagògic del Museu Egipci de Barcelona
  • Horari: Diumenge, d'11.00 a 12.30 h

El Museu Egipci de Barcelona ofereix, el segon i quart diumenge de cada mes, diverses activitats adreçades a descobrir el faraó Tutankhamon.

Està adreçada a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Grup mínim per a la realització de l’activitat: 10 participants.

En cas de no arribar a aquest mínim, l'activitat es posposarà.

Aquesta activitat és exclusivament per als nens; els adults no acompanyen els participants infantils durant el decurs de l'activitat.

Qui va descobrir la tomba del faraó Tutankhamon? Què contenia? On es trobava la mòmia del jove rei? Es van localitzar grans tresors?

Tots aquest misteris es resolen al llarg de
    l’activitat en la qual els participants tenen l’ocasió de realitzar un viatge per la tomba de Tutankhamon i confeccionar un mòbil relacionat amb els objectes descoberts per Howard Carter dins d’aquest espai mortuori.

A continuació es realitza una visita amb explicació d’algunes peces pertanyents a l’exposició temporal que commemora la descoberta d’aquest singular hipogeu reial.