Desxifra la pedra de Rosetta 30-09-2023

• Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Prof. Maite Rada
  • Horari: Dissabte 30 de setembre de 2023 de 16:30h a 18:00h

Benvolguts Juniors voleu fer d’investigadors ?

Us proposem una activitat en la que seguim els passos de Champollion en el desxiframent dels jeroglífics del que ara fa 200 anys, treballarem de debò sobre el text de la nostra Pedra de Rosetta. Us animeu?

No es podran modificar les reserves ni es retornarà l'import de l'activitat sense una comunicació prèvia de 48 hores de l'inici de l'activitat. En cas que l'anul·lació sigui per causes imputables al museu contactarem amb vostés i es farà el corresponent canvi o devolució pel mateix mitjà de pagament que s'ha realitzat la compra.

Un ocell, una cama, una ànec…durant molts segles van ser coses estranyes i màgiques que feien els egipcis. Us proposem que seguim entre tots el camí que va portar a poder entendre les escriptures dels antics egipcis. Fem de Champollion treballant sobre la nostre Pedra Rosetta i celebrem que fa 200 anys que es va poder desxifrar i entendre's gràcies al gran savi francès veient alguns llibres molt especials que tenim a la nostra Biblioteca. Voleu venir a investigar?