Els Ptolomeus a l’òpera

🚩 SESSIÓ HÍBRIDA: PRESENCIAL O ONLINE, TU DECIDEIXES | 💻🖱 EN CAS DE QUE TRIÏS ONLINE, CAL QUE UN COP T'HAGIS MATRICULAT ENS ESCRIGUIS UN EMAIL A AQUESTA ADREÇA: club@museuegipci.com
  • Temàtica: Altres
  • Tipus d’activitat: Conferència
  • Professor: PROF. MARIA JOSÉ ANGLÉS. Llicenciada en Història i Ciències de la Música per l'Universidad de la Rioja, musicòloga i educadora de l'Auditori de Barcelona.
  • Horari: Dimarts 15 de març de 2022 de 19.00 a 20.30

Aquesta sessió forma part del Cicle de conferències vinculat a l'exposició temporal Ptolomeu, faraó d'Egipte. La descoberta del seu temple.

Consulta el programa sencer i el preu especial en contractar totes les conferències aquí.

Entre les moltes obres inspirades i ambientades a l'antic Egipte, els gobernants de la dinastia dels Ptolomeus van ser el tema de diverses òperes europees als segles XVIII i XIX. Destaquen Ptolomeu, rei d'Egipte Berenice, reina d'Egipte de Georg Friedrich Handel. Us proposem un recorregut per les peces d’òpera més representatives inspirades pels monarques de l’última dinastia faraònica.