Introducció a l’Egipte faraònic

• P.V.P. 237,50€ 250,00€
El dilluns 12 d'octubre no hi haurà classe.
  • Tipus d’activitat: Curs
  • Professor: DIVERSOS PROFESSORS
  • Horari: Dilluns, del 28/09 al 30/11/2020 | La 10ª sessió (visita al Museu) serà el 14 de desembre | Totes les sessions es faran de 19.00 a 20.30

El llegat de l’antic Egipte ha estat capaç de provocar un interès i una fascinació sense igual. D’ençà l’any 1994, el Museu Egipci de Barcelona ofereix regularment aquest curs, concebut per a dotar l’alumnat d’una formació egiptològica bàsica.

Per això, les sessions es centren en els àmbits temàtics que composen aquesta disciplina: la tres vegades mil·lenària Història d’Egipte; l’escriptura dels déus; la complexa i singular religió; i les belles i duradores creacions artístiques.

Per últim, una visita guiada a la col·lecció permanent del Museu Egipci de Barcelona és el perfecte colofó d'un curs que, en molts casos, ha acabat essent la porta d’entrada per a l’estudi sistemàtic d'una apassionant civilització.

• Sessió 1: Història d’Egipte. Del Predinàstic al Segon Període Intermediari
    • Sessió 2: Història d’Egipte. Del Regne Nou a l’Egipte grecoromà