La Gran Festa d'Opet 12-04-2022

El Museu aplicarà les Mesures Sanitàries i el Protocol de Seguretat establerts per la normativa Covid-19.
  • Tipus d’activitat: Taller infantil per a nens de 6 a 12 anys
  • Professor: Departament Pedagògic del Museu Egipci de Barcelona
  • Horari: Dimarts 12 d'abril 2022, de 10h a 17h

CASALS DE DE SETMANA SANTA 2022 AL MUSEU EGIPCI DE BARCELONA

Ja saps que faràs aquesta setmana Santa?

T'hem preparat uns dies plens d’activitats on podràs conèixer tots els misteris sobre els déus i els faraons d’aquesta civilització tan enigmàtica. També aprendràs moltes coses sobre les festes que celebraven els antics egipcis.

Pots triar la setmana sencera (menys divendres, que no hi haurà activitat al ser festiu), o bé escollir el dia que t'agradi més (mira les altres pestanyes d’activitats).

A què esperes per apuntar-te?

Cal omplir la Declaració Responsable i portar-la signada el dia de l'activitat

LA GRAN FESTA D'OPET

Com eren les festes a l'antic Egipte? A l'igual que nosaltres, els egipcis tenien dies festius en què no havien d'anar a treballar i organitzaven grans festivals a tot el país, entre els quals, el més important era la Festa d'Opet. En general, les festes començaven als temples, amb els sacerdots, on s'hi duien a terme representacions on es mostrés la vida dels déus.

Si vols saber on es feien, qui hi participava i com eren les festes dels antics egipcis, reserva ja la teva plaça!

DADES D'INTERÈS:

Edat:
    de 6 a 12 anys

Preu: 45€ | CLUB JÚNIOR: 33,75€

Important:
    -Caldrà portar el dinar de casa
    -El Museu oferirà les begudes
    -Mínim per a la realització de l'activitat: 10 participants