Opisso: crònica barcelonina 29-05-2016

• Temàtica: Art i col·leccionisme
  • Tipus d’activitat: Activitat
  • Horari: Diumenge de 12h a 13:30h

Opisso: Crònica Barcelonina és la nova visita guiada de la Fundació Arqueològica Clos- Museu Egipci de Barcelona a la Sala-Museu Ricard Opisso de l’Hotel Astoria.

La Sala-Museu Ricard Opisso és la col·lecció permanent oberta al públic més important d’obra original del dibuixant i pintor. Formada per més de 250 originals entre dibuixos, aquarel·les i olis, complementats amb documentació de l’artista i edicions originals, aquesta visita dóna a conèixer l’obra del prolífic il·lustrador barceloní Ricard Opisso i ens permet fer un viatge carregat d’humor i ironia a través de la crònica gràfica de la societat barcelonina de finals del segle XIX i principis del segle XX.
    Compta amb l’assessorament tècnic del periodista i crític d’art, Sr. Josep Maria Cadena.

Lloc:
    Hotel Astoria
    París, 203

Horari de la visita guiada:
    de 12 a 13h

Horari de l'aperitiu: